جوانان ما باید خود را در منظر آیات نورانی کتاب وحی قرار بدهند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 123
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ خرم طوسی، مشاور عالی فرمانده کل ارتش گفت: حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا از جوانان ایران اسلامی انتظار دارند به سوی قرآن حرکت کرده و خود را دائماً در منظر آیات نورانی کتاب وحی قرار بدهند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وی که در جمع متسابقین شانزدهمین دوره رقابت های قرآنی خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت، افزود: برآورده کردن انتظارات رهبر معظم انقلاب از جوانان امری واجب است بویژه اینکه این توقع و خواست در رابطه با انس و الفت جوانان با قرآن کریم باشد.

سرتیپ خرم طوسی همچنین با بیان این مطلب که ما باید طرح‌ها‏، بسترها و زیرساخت‌های اجرایی این تدبیر نورانی معظم له را آماد کنیم، افزود: الحمدلله ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای نخبگان قرآنی برتر در سطح نیروهای مسلح و نیز کشور می باشد و این موضوع علاوه بر اینکه دسترسی ما به آن سطح از فعالیت های قرآنی که مد نظر رهبر معظم انقلاب می باشد را نسهیل می کند، وظیفه و مسئولیت ما را در این زمینه سنگین تر نیز می نماید.

وی در ادامه به حضور سربازان در دو سال خدمت نظام وظیفه در ارتش اشاره کرد و افزود: جوانان کشور که برای گذراندن خدمت نظام وظیفه به ارتش جمهوری اسلامی ایران می آیند در واقع یک فرصت مناسب برای ما در جهت قرآنی کردن آنها می باشند و این همان چیزی است که فرماندهی معظم کل قوا از ما انتظار دارند. یعنی فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های لازم برای انس و الفت جوانان با قرآن کریم.

مشاور عالی فرمانده کل ارتش در پایان سخنانش گفت: هنگامی می توانیم بگوییم در فضای کامل قرآنی قرار گرفته ایم که آن فضا  شامل تعامل با قرآن، خادمی قرآن، استماع و تعلم و تعلیم قرآن، تفسیر قرآن، درک مفاهیم قرآن وسرانجام پی بردن به محکمات و متشابهات قرآن و ساختن جامعه قرآنی باشد.   




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: